poniedziałek, 12 maja 2014

A więc od początku...

Z założeniem tego bloga nosiłam się bardzo długo. Powstał on w sumie z potrzeby usystematyzowania wszystkich spraw którymi się interesuję buszując w sieci. Mam już nie mały mętlik w głowie, a tu będę się starać wrzucać ciekawe dla mnie tematy, które jak mam nadzieję zainteresują też inne osoby. 

Nie jestem zbyt dobra w pisaniu, ale mam nadzieję, ze mi to wybaczycie, a z czasem może się bardziej wyrobię. Postaram się być systematyczna w pisaniu, przede wszystkim spraw, które będą ważne dla danego sezonu. Znajdziecie tu przepisy na zdrowe posiłki (wiem, że to pojęcie względne i każdy ma swój stopień zaangażowania, ja jestem już w jakimś stopniu tym pochłonięta, ale nie wszystko jeszcze porzuciłam:P), przepisy na zrobienie różnych przetworów, syropów z tego co nam natura daje, pojawią się informacje o ziołach i ogrodnictwie, suplementach i innych zdrowych rzeczach. A co jeszcze to czas pokaże:)

Zapraszam do lektury i komentowania!

No to zaczynamy!!!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz